Logo Cornus spol. s r.o.

Správa budov

Provoz, správa a údržba budov
  • vedení technické evidence budov, bytů, nebytových prostor a pozemků
  • zajištění potřebných oprav a údržby stavební části budov, společných prostor objektů, bytů a nebytových prostor
  • zajištění předepsaných revizí
  • zajištění dodávek služeb spojených s užíváním budovy
  • zajištění kontroly technického stavu objektů
  • správa odečtů energií a médií v bytech i nebytových prostorách včetně montáže a výměn měřidel
  • evidence počtu osob v jednotkách
  • posuzování záměrů nájemců a uživatelů (výměny zařizovacích předmětů, drobných úprav bez ohlášení, v režimu stavebního ohlášení a v režimu stavebního povolení) dle pokynů vlastníka
  • zajištění rozsáhlejších oprav a rekonstrukcí dle schválených návrhů, kontrola jejich provedení a správnosti účtovaných cen
  • pojištění nemovitostí a pomoc při likvidaci pojistných událostí
  • zajištění vypracování projektové dokumentace pro provedení stavby včetně vyřízení stavebního povolení
  • zajištění vypracování podkladů pro vyhledání dodavatele stavby dle požadavku vlastníka nemovitostí a výkazy výměr a cenová kalkulace nákladů na stavbu – podklad pro výběrové řízení
  • spolupráce při zadání realizace stavby dodavateli (získání a vyhodnocení nabídek dodavatelů, vypracování podkladů pro uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem)
  • zajištění technického dozoru investora, kolaudačního řízení, odstranění vad a nedodělků
  • analýza obsahu a rozsahu zakázky a předpokládaných finančních nákladů
  • stanovení zadání zakázky v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek a s požadavky vlastníka nemovitosti, vypracování zadávací dokumentace
  • předání výzvy uchazečům nebo vyhlášení veřejné obchodní soutěže a zajištění prohlídek předmětných nemovitostí pro uchazeče
  • posuzování a hodnocení nabídek
  • předání výsledků zadavateli k rozhodnutí vypracování a rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky a řešení námitek proti rozhodnutím zadavatele
  • příprava smlouvy s vybraným uchazečem
  • napomáhá při zajišťování dotací
Ekonomika a právní služby
  • vedení účetnictví dle platné legislativy
  • sestavení roční účetní závěrky
  • zajištění přiznání k dani z příjmů právnických osob
  • předkládání vyúčtování nákladů spojených s provozem a údržbou nemovitosti formou měsíční závěrky dle pokynu klienta
  • elektronické zasílání účetních výkazů
  • zpracování mzdové agendy včetně kontroly ZP a OSSZ
  • vypracování vyúčtování daně ze závislé činnosti a daně vybírané srážkou
  • zajištění kontroly finančním úřadem
  • sledování splatnosti faktur
  • plánování financování oprav a investic a zajištění nabídek na komerční úvěr
  • evidence vlastníků a nájemníků jednotek
  • výpočet nájemného a stanovení výše záloh na služby spojené s užíváním bytu a příspěvku do FO
  • vypracování evidenčních listů
  • evidence neplatičů
  • vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování služeb
  • archivace veškeré dokumentace vztahující se na spravovanou nemovitost
  • vypracování nájemních smluv
  • dohled nad plněním nájemních smluv (poškozování majetku vlastníka, užívání bytů a nebytových prostor bez právního důvodu nebo jejich protiprávní obsazení)
  • vypracování a předání podkladů pro soudní vymáhání pohledávek, výpovědi nájmu
  • na základě objednávky i zpracování soudních žalob a exekucí
  • uzavírání smluv o dílo (na periodickou údržbu a rozsáhlejší opravy a rekonstrukce)
  • zajištění zastupování v zájmů vlastníka týkajících se spravovaného majetku u soudu
  • návrhy na vklady a zápisy do Katastru nemovitostí při změnách vlastnických vztahů
  • zpracovávání smluv dle požadavku vlastníka (kupní, darovací, směnné apod.)
  • zakládání právnických osob (společenství vlastníků jednotek, družstva, sdružení vlastníků domu apod.)
  • rozdělení domu na bytové jednotky ve smyslu z.č. 72/1994 Sb. (prohlášení vlastníka, dohody o vypořádání spoluvlastníků, smlouvy o převodu bytové jednotky)
  • vyřizování stížností, dotazů a oznámení
  • zajištění právní konzultace a poradenství